17 Ekim 2008 Cuma

Muş: Yeni akademik yıl Yozgat'a hayırlı olsun

Yozgat’ın Sarıkaya ilçesinin eski belediye başkanı Mecit Muş, Bozok Üniversitesi’nin bu gün açılışı yapılan yeni akademik yılını kutladı.

2009 yılının Mart ayında yapılacak olan mahallî idareler seçimlerinde MHP’den Sarıkaya Belediye Başkan adayı olmaya hazırlanan Mecit Muş, yaptığı yazılı açıklamada, Bozok Üniversitesi’nin, Yozgat’ın sosyal, kültürel ve ekonomik bakımdan kalkınmasına bilimsel çalışmalarıyla önemli ölçüde katkıda bulunacağına yürekten inandığını belirtti.

Açıklamasında, “Yeni akademik yılın heyacanını, üniversitemizin yönetim kadrosu, akademik personeli ve öğrencileri kadar, bütün Yozgatlılar gibi ben de derinden hissediyorum” diyen Muş, şunları kaydetti:

“Zira, işsizlik oranının endişe verici boyutlara ulaştığı ve dışarıya yüksek oranda göç veren bir il olmaktan kurtulamayan Yozgat, sahip olduğu bütün tabii kaynaklara ve kültürel zenginliklere rağmen, ne yazık ki hakettiği ilgiye ve refah seviyesine ulaşamamıştır. Değerli üniversitemizin, bütün Yozgatlıların hasretle beklediği büyümeye önemli ölçüde katkısı olacağını düşünüyorum.

Sayın Valimiz Amir Çiçek’in değerli destekleri ve Sayın Rektörümüz Prof. İnci Varinli Hanımefendinin yüksek gayretleriyle kısa zamanda belirgin bir şekilde gelişme gösteren üniversitemizin yeni akademik yılını tebrik ediyor, başta Yozgat olmak üzere, bütün Türkiye’ye hayırlı olmasını temenni ediyorum.”